jävla London!

Har precis gjort klart redovisningen om London som skulle ha vart klar förra veckan, wopsi.
Fett bra blev den iallefall, och imorrn ska jag redovisa :D hoppas att det är inför hela klassen och inte bara för en liten grupp :( det är tråkigt lixom, när man ääääntligen får stå längst fram och alla ska kolla och lyssna på en så vill man ju att det ska vara en massa folk :D

Ridit har jag gjort idag också, höll på att åka av Timmy. Han bockade så jävla mycket, det värsta jag varit med om, hahah tillåmed stiglädret gick av :O haha , jag höll på att dö av garv!

och sen måste jag säga att det räcker med hundgrejen nu :( haha allvarligt det är hemskt! folk som jag inte ens känner kommer fram och frågar om det är jag som gillar hundar :((((((
värst var iallefall igår när Mr A (!) sa : VOFFFF
HAHAHHAHAHAHAHH jag trodde att jag skulle börja gråta ;'(
För han är fan den enda jag inte vill skämma ut mig för :( mihiii

förresten så har jag ont i ögonen nu, för jag glodde på han, nivet tjejer; TUNGAN så mkt idag. Han är väl inte lika snygg som Mr A, men herre min! en bit av han skulle inte vara helt jävla fel alltså!

pussdå nu ska jag käka. (inte ett ord om det rupp)

Kommentarer
Postat av: ida

Mr A ;d

2008-12-16 @ 20:23:47
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0