jag smälter bort

Fortsatte att kolla på gamla bilder, fast på datorn nu. haha, det var ju många förbannat roliga, men jag tror inte att det fanns en enda som var lika jävla söt som den här bilden på Victor



dör man inte av den ? kolla hans smilegropar , och hans lockar :D haha fyfan vad sööööt ! :D:D
Tror tyvärr att han kommer strypa mig långsamt nu, eller så kanske han inte vill gifta sig med mig när vi blir gaggiga ? :)
haah


granen vart råfin, lalalala tack vare en snygg underbar och råball corr. skojja, inte
förresten så är det inte så roligt att bli dissad av sig egen mamma :P
jag stog vid granen och så kollade jag på min mage, och sa; alltså gud, jag har verkligen blivit smalare, sjukt snygg går det ett rykte om att jag är också.
haha vet ni vad hon gjorde ? började AS garva, och skakade på huvudet och sen sa hon; ah men du var ju smalare i sommmras :P hhahhahah jag trodde jag skulle dö !
puss mamms jag älskar dig med! jag tror vi är för lika helt enkelt, båda ska ha sista ordet lixom ;) haha inte lätt då heller.

nu ska jag fodra mina älskade hästar, moffla en skinkmacka och sen borsta gaddarna och lägga mig och lyssna på Twilight <3

pussdå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där bilden har jag scannat in och har den inramad här hemma ;D hahha

2008-12-24 @ 11:08:10
URL: http://saandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0