Jag hatar barn!

Jag vet, det låter förjävligt! Men jag avskyr verkligen barn, dom är äckliga och dryga och förbannat fula!

Idag på tåget påväg hem från Stockholm hamnade vi brevid en mamma och hennes 2 ÄCKLIGA ungar, killen var 7 hörde jag, och tjejen var 4år. Helt seriöst jag hade sån jävla lust att banka in pannbenet på tjejen, förbannade jävla skitunge! Hon snackade 24/7 och sen började hon slå sin bror med papperstallrikar, allvarligt SKJUT UNGEN !
Sen när killen slog tillbaka, och missade t.om, då började hon gråta och snora, jag trodde jag skulle kräkas! Jag vart så jävla suuuuuuuuuur ! Tur att P och M var där annars hade jag nog dragit med mig fittungen in på toaletten och spolat ner fanskapet i toan! HUH, !
Det värsta var att vi inte kunde snacka om ungen medans vi satt där, så vi fick skriva på mobilerna ist, jag skrev; FilmarN ! Jag vill dunka in hennes pannben. och Pilly var inte sen att svara med; Ska vi kasta ägg i pannan på henne ?

haha, nej nu ska jag sluta hata. Men jag hatar verkligen barn :P hahah usch

Jag har i vartfall köpt en juleklapp till min mooor :) Nu är det till min syster och victor kvar . Mellis kan man ju alltid hitta nått åt , men snääääääääääälla vad ska man köpa till en 17årig dude som helst sitter vid datorn, sover eller kollar på film :P haha, det känns lite svårt. han får väl typ en tröja. Lille viiiictoooor , den rackarn hade redan köpt till mig :O jag är nyfiken , ge migg

FÖRRESTEN !! wuhi hittat mina skor som jag har letat efter :) och det bästa är att det var rea så dom kostar bara 1700 ist för 2500:DD::DD::D: kan det bli bättre ? nä.
Så vi får la se om jag får dom imorrn, vi får seee JAO...

aja, lär glida vidare. lyssna på twilight.

och tungan, herre min. är det okej om jag kallar dig snygging?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0