jag är så jävla äcklig!

haha, jag är verkligen jätteförkyld. Jag är allmänt äcklig, måste springa och snyta mig 24/7, sen så måste jag andas genom munnen, och då flåsar man ju ! och sen så låter jag som en kille som man håller för näsan på. skitvackert!
Hostar gör jag också, illa dehär! och så ser jag verkligen ut att vara förkyld också, mina ögon orkar knappt hålla sig öppna, och så är jag helt röd i ansiktet :P haha

Drog hem 12 ist för 2 idag, skulle ha badat med klassen, men icke, jag vägrar! Jag hade faktiskt lite tur att bli förkyld just när vi skulle bada :D Jag hatar verkligen att bada, speciellt i salas jävla icecolda badhus!

Ska snart dra på mig 30 lager kläder och gå ut och mocka och sen skritta ut på Ricki :)
Ikväll måste jag plugga matte, samhäll och spanska :( -ja ni borde tycka synd om mig.
kul att jag kommer snora ner böckerna (Y) fine alltså

aja, ska gå och snyta mig och fortsätta vara förbannat äcklig.

pussdå, en snorig sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0