jag är glad.

trött, men glad.

Kunde inte sova igår, låg fan vaken flera timmar och bara tänkte. Det är något som man måste göra ibland vet ni, tänka.
Först var det saker som jag saknar som jag tänkte på, pappa och Skylark bla. Då vart jag lite ledsen alltså.
Men sen började jag tänka på mina fantabolous friends :D Jag har suveränt mycket kompisar, och vet ni hur glad jag är för det? Jag tror att jag behöver ha många, eftersom att jag är så jävla hyper. Annars skulle jag nog trötta ut dom ;) haha!
Men iallafall, man har ju alltid några polare som är lite sådär snäppet bäst; Pilar, Mariam och Victor. Dom är verkligen världens bästa, alla borde få ha sånna dudes omkring sig tycker jag. Pilar och Marre, helt stört vad vi har kul tillsammans. Dom står ut med mig, och tack som fan för det! Tänk vilken jäkla tur att jag böt skola till Valla i åttan, hur hade jag klarat mig utan er? och Victor, våra mamms and his papp säger att vi är som en person. Jag tror att det stämmer. Vi är så sjukt lika, det är helt stört. Vi har tillochmed ett eget språk, haha det fattar ingen annan. haha, jisses ja. Justde, sen säger dom också; herregud tänk om Victor och Carro skulle få barn tillsammans nångång, det skulle ju bli som inavel, och det enda ungarna kommer kunna säga är ; öhhh, vaaa. ehh . ahaaaa! hahah, ingen risk folks !

Ville bara att ni tre skulle veta att ni är bäst, och att jag älskar er :) det kommer jag alltid göra <3
BFFFE, eller hur var det? Best Fucking Friends ForEver.

pussdå, jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0