Idol faktiskt

Jag satt och höll andan när Robin skulle sjunga, så fuckade han ur totalt! Jag satt verkligen och hoppades att han skulle äga skiten ur dom andra. Men nej, så nu blir det tack och hej för han hoppas jag!

Nu sitter jag och sjunger, det låter suveränt ska ni veta! fifan vad jag är bra på det
Måste springa och packa väskan tills imorrn också, det är så himla tråkigt :/ nån som vill bli min personliga packare ? :) najs

Alltså sen måste jag ju säga att vi måste ha Kinky night snart igen, kollar på bilderna och fyfan vad sjuka vi är : O
Jag kan förstå att jag själv är sjuk, men att hitta fyra styckna andra people som är lika vridna, det är inte illa:D

Spana in oss och NJUT
haha OrgasMMM Pilar , jag är för jävla rolig ibland!



FUDD goes freaky!




HAHAHAHAHH Marre och en okänd jävel! snygg röv hade hon iaf :D




Lisa visar hur det görs!




Pilar och Marre gör något olydigt :O





VA INTE SÅ JÄVLA PRYD CAMILLA ! heter det pryd? fan va fult :D


kul hade vi iaf :)

Kommentarer
Postat av: camilla

pryd?:O

2008-12-05 @ 23:26:28
URL: http://camillaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0