ibland tänker jag

Jo, nu är det såhär att jag har kommit på vad jag önskar mig i julklapp!
Ett litet minimalt problem är dock att det är en levande varelse. Och nu en fråga, och jag hoppas att ni svarar alltså!
Om jag nu skulle få den här levande varelsen av någon, skulle den personen anklagas för kidnappning då?
Det skulle kännas lite jobbigt, men samtidigt skulle jag bli förbannat glad också. hmm...
Ja, alltså vilken jävla kick det skulle vara :D Så snääääälllllla fixat! :D

Förresten så är det jobbigt att köpa juklappar tycker jag, jag är så himla dålig på det! mamma har ju tamejfan allt, och min syster är jobbig så hon får bara smisk det här året !
sen vettesjutton vilka mer som jag ska fixa åt :) men iallefall så kanske man snart skulle börja


CATCH ME IF YOU CAN


hade matteprov idag, haha jag är ett skämt! Kunde noll och fattade inte ens vilket papper man skulle skriva på , Pihlström lackade och sa att jag är blond. -och gubbfan har ju rätt :D haha
Sen var det engelskaprov, hörgrej, det gick suveränt :D:D:D jag är kingish!

nu ska jag pussa på min hund, för hon ser ovanligt söt ut :)

pussdå

Kommentarer
Postat av: ida

världens bästa kalrsson ska fixa det :)

2008-12-10 @ 19:33:01
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0