hehehehh gooood day

chillar lite nu sådär.
Pilar kollar på tv, jag sitter här och Marre plockar sina vackra ögonbryn :D hehhe
ska väl snart börja med allt smink, hårspray och övrigt jävla kladd. jag är inte så mycket för såntdär egentligen, men vafan det är ju bara nyår en gång om året faktiskt! :)
Det värsta är att jag har en riktig fuldag idag, och jag menar verkligen FUL ! haha. Är helt uppsvälld i ansiktet och sen har jag fått en finne :( Jag som inte ens brukar ha en enda såndär jävla finne, och så kommer finnjäveln och vill fira nyår med mig :( haha, det här kommer ju bli skitbra. Skitsamma, jag får gömma mig hela kvällen för övrig befolkning.

lär glida vidare, ni vet jag har inte alltid tid att slöa vid datorn. haha ehm jo

gott nytt år då people !
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0