härligt juleväder dudes

ah fyfan, det känns ju lite förjävligt att det säkert kommer att regna på självaste julafton! Jag blir fan deprimerad när jag tänker på det :/  Jag skulle vilja somna, och lixom inte vakna förns det är sommar nu, för allvarligt jag börjar nästan gråta så fort jag ska glida ut i det här skit fucking äckel vädret :(

Har vart och tagit ut kusarna , dom är söta på morgonen. Gnäggar när man kommer, då blir man glad. Skönt att det finns nåra som alltid kommer tycka om en iaf , även när man är lika äcklig som jag är på morgonen :P haha
seriöst, jag tror inte att man kan hitta en äckligare människa än en Corr på morronen, jag är så jävla sjukt snuskig :P haha! Idag var jag extra trött så jag orkade inte ens sätta upp håret :O hahhaha, fyfan alltså. och sen när jag gick i hagarna (in tha lera) så åkte mina byxor ner till knäna, hahahah jag hoppas att ingen såg, fast om nån gjorde det så hoppas jag att dom skrattade lite :) Så kan det ju gå när man gillar för stora byxor :)

åhåhåååhåh,. visstja ! PILAAAAAAAAAR jag döröööörr !! har kommit till när han berättar att han är vampyr i bilen. !!! jag började typ andas helt hysteriskt, fför jag är helt kär i honom! haha, bara så du vet PB :)

juste, jag har hittat asgamla låtar som jag sitter och sjunger med till, jag gillart.
fast just dom här vet jag inte om dom är gamla eller inte, spela roll när dom är sjukt fucking bra ;

Craig David - Insomnia
A Fine Frenzy - Almost Lover
Cupid feat B.O.B - 369  (från step up 2) WOHOOOOOOO

Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
Should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do

sjukt, sjukt, sjukt, sjukt bra jävla låt. vilket snille duden som kom på den måste varit. gift dig med mig.

hejdå
pussdå
hihihihdå
lugndå

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är det BRAAA! :D



förresten är det väl en tjej som sjunger den där almost lover?

2008-12-23 @ 16:40:13
Postat av: Anonym

// pilly

2008-12-23 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0