haha , eheh igen

jag är rådryg jag vet, men jag är tvungen. Jag kollade igenom lite kort sådär snabbt, på mig, marre och pilar. det roliga är att det typ finns trehundratusenmiljardersmiljonerbiljonerssiljoner kort på marre och pilar och typ sju på mig ! jag är så förbannat bra på att vara anonym !

Och som ni vet, jag är faktiskt inte världens mest seriösa människa. Så jag tänkte att ni skulle få se ett kort som verkligen, verkligen visar vem jag är. haha! nejdå men det var ett förbannat kul jävla kort.



 haha dör man inte ? det var efter vårat cocosbollskrig, och jag var blöt, sur och jävligt snuskig! haha.
det bästa är tröjan, den kunde inte ha passat mer. Get back while you can.

så gört!
pussdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0