GOD morgon ?

Vem fan kom på att man skulle sätta god framför morgon? jävla pucko.

Jag vaknade vid 4 imorse :OOOOOO ASpigg verkligen, haha helt sjukt ! Låg i sängen och försökte sova, men det var tråkigt så då lyssnade jag på musik och sjöng ett tag istället :) då vart jag trött igen och somnade om :) sen ringde äckelklockan vid kvart i sju :(:(:( sorgligt jag vet.....

Nu ska jag käka lite frullish och sen ska jag glida till skolan för sista gången på ett par veckor, det känns ju jävligt nice om jag ska vara ärlig :D

weyyy och imorrn åker jag, Marriutt och PB till sthlm och försöker hitta julkappar (wish me luck) och sen ska vi sova hos Mirna :) det blir fett skulle jag tro :) ahh  typ Marre-hammarhajen kanske ska chilla lite. eheheh

hehehehehehe

vi ses väl. kanske
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0