God Jul :)

Hej, alltså tack tack tack tack för att det snöar litegranna! Jag vart typ helt hyper när jag vaknade och såg att det snöade :P haha! Pappa ringde idag. Han verkar må bra och så har han träffat en ny "tjej" haha eller vad man ska kalla det :) Kul tycker jag iaf, det kanske får honom att må bättre lixom :)  Så det var en asnajs julklapp bara det att han ringde :D
Så nu är jag glad, hihi

Nu ska jag fortsätta att svara på och skicka sms, man är ju populär (bara på julafton, eftersom att det är då folk kan tänka sig att slösa pengar på mig) he he he




så GOD JUL :D



och jag hoppas att du har en god jul i himlen älskling <3

Kommentarer
Postat av: elvis

God jul på dig också corris :D <3

2008-12-24 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0