gäspar som en flodhäst

Shulululu och god fucking morgon ;)
Härlig första morron på lovet menar jag, upp sju och fodra hästrackarna. eyy ibland önskar man att man typ höll på med curling eller nått, för inte fan behöver dom dära sopborstarna mat.

Måste säga att jag hade den sjukaste drömmen jag haft på länge inatt ! hahaha alltså den var så jävla rolig så att det typ var deprimerande att vakna :( and tada this is the story; Marre och Pilar var råkonstiga, typ garvade hela tiden, och jag frågade va de var som va så kul, dom garvade ännu mer och kollade askonstigt på varandra. Så sa dom att jag skulle få reda på det senare samma kväll, och att det kanske var en lite jobbig nyhet för mig. iallafall så vart det kväll i drömmen, och POOOOOFFFFF så satt jag och Pilar och typ sickt mycket annat folk i globen, och jag frågade vart Marre var. Du ska snart få se sa Pilar. och mycket jävla riktigt, på scenen eller va det heter stog Marre. jag fattade noll, men sen sa hon; mitt och pilars förhållande är nu officiellt (stavninggg(Y) och jag skulle vilja sjunga en låt för henne; och sen jävlar sjöng hon den här låten ;
Come on baby turn the lights off let's get naked
Come on babygirl you know I just can't take it
Let your panties hit the floor
Let your body steal the show right now
It seems like you're ready
So come on girl I just can't wait to see us naked

hahahha helt sjukt, men det var en jävla ruulig dröm ivartfall. alltså , jag brukar inte ens komma ihåg vad jag drömmer.
det här kanske var en såndär dröm som kommer hända i verkligheten också ::D:D:D::D haha, jag längtar

nej jag är fan pigg nu :O:_O:OO:OO

det regnar :( kul att mitt hår kommer bli lockigt av det :( jag hatar mitt hår, funderar fan på att göra en spears.
Eller som mamma försöker tvinga mig till; blonda det tillbaka och förlänga. men vettefan, om jag ska förlänga vill jag ha brunt :)

lär kila, ska väcka min lellesöster,.

Pussdå

Kommentarer
Postat av: Elvisp

aah jag hade också sjukaste drömmen inatt! Typ att jag var tillsammans med en tjej bla .. HUUHUHU

2008-12-19 @ 21:57:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Elvisp

nej inte elins blogg! D:

2008-12-19 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0