fuckkkkkkkkkkkkkkkk

Jag har fett med jätteont i huvudet :( det är synd om mig verkligen! knaprar piller som om jag vore beroende lixÅm. Det värsta är att det inte hjälper med piller. piller hit och fucking piller dit jag har fortfarande pissigt ont i huvudet! Jävla grejer som inte ska funka som dom ska, står det att dom hjälper mot huvudvärk så ska väl fanskapen göra det också? eller? jävla pillertillverkare jag ska krossa kulorna på er! fan va sur jag är! MORR föfan

Ska gömma mig i sängen under 20 duntäcken och lyssna på twi, svära och vara allmänt jävla grinig.
och jag svär att om min syster stör mig i mitt lyssnande så nitar jag fanskapet.
Värst av allt är att jag gick med på att fodra imorrnbitti, hehe kl HALV SJU! det är ju som att begå självmord !

herre min icke gud vad jag är på dåligt humör.
förresten så finns inte gud, och bara så ni vet era fula satjävlar så finns inte jultomten heller !
sug på den ni !

ingen puss idag inte
bara ett DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0