frooooze

MY BODY IS FROOOOOOOZE ! Mr Brown kunde inte ha fått till det bättre.
Jag fryyyyser så jag skakar! haha det är förjävla kallt ute alltså! Och inte nog med det så var jag ju upp till ridhuset med hästarna idag. Red först Timmy, han hade damp men är rätt söt ändå :) Sen red jag Ricki, han var jääävligt pigg, men vart fin sen på slutet :) Sen skulle jag rida Trixie också, men mina fötter var isklumpar så jag longerade henne istället :) Hon var jättefin iallafall :D

Nu sitter jag och garvar åt mina naglar som jag målade igår hos Marre. alltså, jag med röda naglar är lika med ett BIG FATTTTT NO NO! jag ser verkligen ut som en transa! :D haha
Har kollat på dom sjujävla roliga filmerna från igår också , i prooomise att ni också ska få se nåra av dom! ni får nog se den när jag dansar, alltså med magen. (ehehe) och sen också en från mcdonalds när Camilla käkar :P haha :D
sen finns det några cencurerade, som ni verkligen inte ska få se :D hahahahahahah, eller vad säger du camilla?

nej, jag är verkligen skittrött och fryser ju som sagt, så jag tänkte duscha, borsta mina spillevinkar till tänder, och sen tänker jag faktiskt lägga mig och lyssna på Twilight. haha, förlåt om jag tjatar om Twilight, men det ÄR mitt liv nu. Jag är helt såld. Lyssna själva om ni vågar... Har redan lyssnat , hmm typ 13 timmar.

nej men vi hörs-
pussdå

Kommentarer
Postat av: camilla

haha nej den filmen är sååå pinsam så det finns inte;) hahaha

2008-12-29 @ 00:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0