fjant-listans återkommmmst

Berätta tolv sanningar om dig själv.


1. Jag har förbannat bra självförtroende
2. Jag sjunger jämt, och jag tycker att det låter skitbra
3. Mitt hår är grått, den sanningen fick jag höra av M i helgen 
4. Jag har världens största telefonskräck. jag HATAR att prata i telefon
5. Jag har skitsvårt att lita på folk
6.  Jag knarkar musik, typ 24/7
7. Jag älskar mat (haha)
8. Jag skrattar hela jävla tiden, även när jag är ledsen
9.  Jag pratar i sömnen, och typ slåss i sömnen
10. Jag dör för dudes med tattoooos, biffiga byxor och helst piercing i tungan, eller läppen. LOORD
11. Jag är rädd för att börja tycka om någon för mycket
12. Jag älskar mig själv


kolla, jag var typ ganska seriös också ! Bra Corrrris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0