en bulle i örat

morrn!
hehe, jag är sådär lite gladare idag :) jävligt trött, men glad.
Har precis duschat, så jag sitter och fryser och funderar på vad jag ska ha för kläder. det är svårt, att välja kläder menar jag. Helst av allt skulle jag vilja gå i typiska Corr kläder, dvs förstora saker. men icke, inte idag heller.
Crämbollen, jag och Marrii ska ju till Estocolmo, och fan vad sur jag kommer bli om jag inte hittar min tröja som jag har letat efter i typ sjuhundra år. bajs

nu ska jag väl ta å dra på mig nå clothes, och sen ska jag sminka mig (det krävs extremt lång tid) så att jag ser levande ut.

mitt hår luktar gott idag igen, det är ett mirkakel. mirakel-shampooooot ! halelujah för det ! det känns som att jag har blivit värsta troende :D hahaha, nej men alltså på shampoot. det där andra troendegrejset är inte riktigt min stil. 

Hoppas Camilla och Marre har vaknat, annars tänker jag hoppa på dom när jag kommer dit, och typ stoppa in en fet jävla bulle i Marres öra ! och Camilla kommer inte undan, henne våldtar jag ju varje gång- and she loooves it !

nej lär glida och fixa mitt fula tryne, som sagt det krävs lite jobb och tid för det

hare bra era nötter
pussdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0