en bondeuppgift

Hej:)

Fan vad duktig jag är, klockan är inte ens elva och jag har redan ridit Timmy och Trixie :D

Nu kommer det snart massa hö :( jag hatar verkligen att bära hö :((((((((( buhu det är en ren pina !
Fast iofs så brukar jag typ inte göra så mkt, jag gnäller och lyssnar på musik och tittar på :) typ.
Men idag har jag en plan så att jag och Ida ska slippa hjälpa till så mkt, Jonas, Pontus och Robin och Mamma och Mellis kan få slita lite. Jag ska iaf låssas vara helt handikappad, typ dreggla och sen när jag lyfter höet så kan jag tappa det på nån (Y) llalalal jag är så smaaaart, ni borde vara avundsjuka !

ahhhh nu kom jag på att det är jul snart , och att nån dum fucker tydligen har kommit på att man ska vara snäll då , hm ! Jag får nog pallra mig ut och hjälpa till ;/ Men först borde jag sätta på mig ett par byxor, blir lite stickigt annars. höhöö (haha) skojja
inte

iallefall, idag ska vi glida en tripppp till vås också, till Hamre och köpa lite horsestuff,

ÄPPSIIIi, vi ses va?
typ god jul också, det är najs
pussdå

Kommentarer
Postat av: iida

hata hööö! ;d

2008-12-21 @ 17:17:20
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0