bite me !

Jag försökte att göra pepparkakor här nu lixom. Jag gillar inte ens hemmagjorda sånna, utan bara köpta.
Men iallefall för att vara lite juleaktig så skulle jag göra sånna. Men alltså det är nått mellan mig och pepparkakor som inte är riktigt tight. för alltså , hur lyckas man få dom helt kolsvarta och samtidigt jättemjuka ?:S helt sjukt alltså vad jag är dålig på sånt skit som att baka. slängde skiten gjorde jag, tack för att man kan köpa saker!



förresten så såg jag mr a typ 4 ggr idag, det är fan värt att nämnas för att jag blir så jävla glad!
jag måste lixom sätta mig ner annars börjar det snurra ;) haha :D nej men allvarligt, killen är värsta drömmen :O

åhhhhhh jag vann min första pingismatch idag också!!!! de ni! jag har kört sen augusti och inte vunnit en enda gång, det kallas fightingspirit, jag ger fan aldrig upp ;) hahaha
sen så har jag ont i röven nu för jag sitter skitobekvämt, så ska ta och glida härifrån...

pussdå hyndor

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, din tur har verkligen vänt sen jag blev sjuk :D

2008-12-08 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0