ananas

shulululu!
Mina tår är som isbitar, den som inte rider (speciellt på vintern) vet inte hur det är att frysa om fötterna! sådeså

Har ridit Trixie, Timmy och Ricki, fina allihopa :)

juste, jag tror verkligen att det är något allvarligt fel på mig. Jag gick och la mig typ vid 10 igår, för jag skulle lyssna på twilight. jag lyssnade typ en och en halv timme, och sen skulle jag försöka sova. men nej? vet ni vad jag började med istället ? jo jag låg och funderade på vad massa ord blev baklänges. typ Timmy-ymmiT
och sen så skulle jag fundera ut vad ananas blev baklänges. och jag kom fan inte på det ! jag tror jag låg iaf minst en halvtimme och funderade på det, men jag kom inte på det. sen så försökte jag somna ändå, men det gick ju inte när jag inte visste vad ananas var lixom. Det slutade med att jag var tvungen att gå upp, klä på mig, leta efter en penna och ett jävla papper och skriva ner ananas på. vet ni? det blir sanana ! :D hahaha
Min mobil var borta, så att jag kunde ju inte använda den heller :(

hihih
nu ska jag kila,
sen kanske det blir sthlm med Crämbollen och Murrilutten imorrn
ses
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0