Träning

Puh, kom hem från Kamenskys för en halvtimme sen, har tränat Timmy och Trixie :) Gick väldans bra faktiskt, hoppade först Timmy med det nya bettet och det var riktigt bra. Han har ju fortfarande svårt med galoppen, och vill helst landa i kors. Menmen, med hans inställning till hinder ska man inte klaga :) Sen hoppade jag Trixie , hon var så himla fin:) Hon är ju bara bäbis, så jag har bara hoppat typ 90 bana på henne förut, men idag hoppade hon inte bara en 1 meters bana, utan också en oxer på 125 ;) haha det ni ! Första tävlingen med henne blir nog en 1 meter i Heby den 30.
Sen fick jag såklart en häst med mig hem, Jimmy. Han ska bara vara här tills på måndag, och lära sig gå ut i hörnen osv.

Nu snart ska jag ut och jogga Lärkan älskling lite. Hon är väääldigt nöjd nu när hon får gå i en hage med mer gräs i ;) och magen, japp den är också nöjd. och stor.
När jag har ridit henne ska jag ta in och linda mina andra , och sen fodra.
Sen jäklar ska jag duscha , man blir ju dåligt svettig av att rida ;) ikväll blir det ju såklart SYTYCD, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0