tack !

Tack för att den här dagen snart är slut. Har inte haft såhär tråkigt på länge. Ångrar att jag inte hängde på till Västerås , haha.

Jag blir tokig ibland på min syster. vad är felet ? aja.
Nu sitter jag och kollar på tv, som jag har gjort heeeela dagen, men nu väntar jag faktiskt på att So you think you can dance ska börja. Kollar på Big Shots så länge, vette sjutton vad det handlar om, men tiden går ju iaf :)

Imorgon ska jag träna Trixie och Timmy hos Lena, blir kul. Ska prova nytt bett på Timmy.
Sen i helgen blir det tävlingar i Heby med Timmy. huhu.
Fick faktiskt nästan panik när jag kom på att det bara är två veckor kvar tills skolan börjar , och jag har saker att göra precis varje dag. jiiiiiisses. Ska klippa och färga håret den fjortonde också, brunt blir det, men  kanske inte lika mörkt som jag gjort de andra gångerna.
Sen kom jag också på att jag längtar lite till vintern, ganska skönt när man får fläska på tjockaste jackan och halsduk. Och så hoppas jag att det blir snö i vinter, förra sög ju.

Nuuu ska jag nog byta kanal , för detta var inte alls kul. hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0