snart slut på helgen

Jahopp, då var den här helgen snart slut. Imorgon är det måndag igen, och jag avskyr verkligen måndagar. Dom borde inte ens få finnas tycker jag!

Kom hem från Strömsholm för ca 30 min sedan, var första mötet med Talang Till Topp. Träffade massa bra folk, Zazza , Melle, Ida, Emma och Ebba :) Vi var mest oroade för drog och alkohol riktlinjerna ;) haha :D nejdå men det blir bra.

Dom här grejerna blir det bla under tiden med TTT ;)

24 september- Föredrag i Ledarskap med Johan Fyrberg
20 oktober- Föredrag om Fysisk träning för ryttare med Ulf Johansson
25 november- Föredrag i idrottspsykologi med Johan Fyrberg
Hoppträning för Lotta/Sylve en gång i november och en gång i februari
5 mars- Föredrag om kost med Marie Broholmer
En halvdag på Strömsholm med ämnet hästkunskap någon gång senare i Mars :)

blir nog bra :) skönt att ha lite annat att tänka på.

Innan jag åkte till Strömsholm idag så red jag Timmy,Jimmy och Puma på ridbanan och så skrittade jag ut på Trixie :) Alla var superfina :)

Imorrn är det skola, hurra !

Kommentarer
Postat av: pillyy

hurra för skolan!

2008-08-31 @ 21:53:37
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0