Munsboro Skylark

Jag bara gråter. Sen igår kl 19 har jag gråtit, och jag kan inte sluta. Min Skylark är borta, min älskade fina underbara Skylark. Hur ska jag klara mig utan henne ? Hon var den som betydde allra mest. Gud, jag vet inte vad jag ska göra.
Det känns som om precis allting händer mig. Varför just Skylark ? Jag hade kunnat ta ett brutet ben istället, för det går ju att fixa. vafan händer ? det känns som att jag drömmer, och alla andra runt omkring bara är. Hur ska jag kunna vara i stallet utan henne ? Utan att höra hennes fina gnägg när hon ska få mat, hur hon alltid ska bita den som står i boxen bredvid, när hon drar iväg när man ska ta ut henne i hagen. gud

Igår var den värsta dagen någonsin. Hon hoppade över staketet, och jag såg inte va som hände, men sen stod hon bara där. Kunde inte stödja på benet. Vi fick iallafall in henne i stallet, och så kom veterinären och gav henne smärtstillande innan Pelle kom och tog bort henne. När hon hade fått smärtstillande la hon sig ner i boxen , och la huvudet i mitt knä. Jag höll på att svimma, för just då kändes det som om det var en film. Så jag satt och pussade och klappade och pratade och grät hos henne tills pelle kom. så sa jag hejdå. det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. När jag gick därifrån kändes det som att mina ben skulle vika sig. Herregud vad ska jag göra ? vafan ska jag göra ? jag klarar mig inte utan henne. hur ska jag göra ?
älskling jag kommer sakna dig så himla mycket. Du har lärt mig allt och du är helt fantastisk. Du är det bästa jag någonsin har haft och jag kommer aldrig aldrig aldrig glömma dig. tack <3


Det finns ingen annan som Munsboro Skylark <3 rip

Kommentarer
Postat av: camilla

gumman jag finns här så du vet!

2008-08-27 @ 11:26:33
URL: http://camillaaa.devote.se
Postat av: ida

jag finns här <3

2008-08-27 @ 19:34:15
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: pillyy

även om jag inte är någon häst fantast så finns jag här! ALLTID<3

2008-08-28 @ 16:17:51
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0