Lovelyyy

Nu är jag glad !
Den här helgen har varit bäst :)

Igår åkte jag, Marre, Camilla, Koyar , Wirya och Hoshi till Stockholm och var på Grönan på dagen, askul även om jag inte åkte så himla mycket ;)
På kvällen blev det The Voice, det var fett kuuul. Eller i början var typ alla sura, och vi hade så jäkla kassa platser så vi gick iväg en liten sväng. När vi kom tillbaka så stod vi på mycket bättre platser så man kunde se ordentligt ;)
Sen fick vi ju trevliga grannar ;) muhuhuuhu KD !

Idag har jag ridit Timmy i regnet, han var duttig. han tycker ju inte om regn ens.
Sen har jag fått reda på två extemt braaaaa saker också. Den ena är redan bestämd och nu hoppas jag på den andra :D
Fett ovärt och skriva egentligen, men jag kan inte säga :P


Imorn åker jag till Kamenskys med min vackre TimmyBoy för lite träning, blir kvar tills på tisdag. Och sen är ju sommarlovet slut, för på onsdag börjar skolan :O

Jag saknar Frida <3

Kommentarer
Postat av: camilla

haha the voice var huuuur kul som helst ju:)

2008-08-19 @ 17:32:49
URL: http://camillaaa.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0