jäkla tandläkare

Var och fixade tandställningen idag , och vet ni vad dom rackarna försökte sig på?  Dom försökte få mig att fixa tandställning nere också. GRRRR det räcker med dom feta grilllzen jag har på övervåningen redan ; ) haha
så nu har jag ont i tänderna efter dragningen, så nu äter jag banan:P haha

Helgen har varit bra, men jag har sovit lite för lite :)
I lördags tävlade jag först i Tierp med Timmy, hade ett pet i både LBn och LAn, men han var så otroligt fin ! Han har aldrig varit så lydig : D haha chockis :D
Sen på kvällen drog jag, Pilar och Marre in till västerås och kollade på film med Koyar å några :) hahaah , jag skämtar inte att filmen var helt wierd :S haha, jag gillade mest när hon som hängde i slakteriet öppnade ögonen ;) Men jag tror faktiskt inte jag vart räddast ;D Koyar såg rätt skraj ut , och pep . hahah :D
Jag och Pilar var på hetshumör, men det var ingen annan så vi fick tagga ner lite : /

hejdå tjääckis

Kommentarer
Postat av: pillyy

FEST nästa gång! :D

2008-08-26 @ 08:44:57
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0