Hummerkotte ?

Hörde ordet på tv alldeles nyss, började garva och funderade ett tag på vad det var för ett kul djur. Efter kanske 10 min kom det igen, men då upptäckte jag att dom inte alls sa hummerkotte, utan Hummer- det är gott de !
Jag säger ju att jag har något fel :) Men nu ska jag försöka få fram en levande hummerkotte : )


Idag var jag i skolan, hade först idrott och det var faktiskt ganska roligt. Fast jag vart väldigt blöt om fötterna eftersom vi var på gräs och jag hade tygskor (Y) som tur var hade Lisa extra strumpor ;) muhu
Sen var det Natur ? haha, eller jag vet inte vad lektionen hette. Ni vet när man har Biologi och sånt ? (nu vet ni hur mkt jag hängde med i 9an)  läraren var helt uffig, jag höll på att somna, för han pratade som en zzzzzzombie.

Måste bara säga att jag är lite pissed att jag köpte en röd ipod istället för en rosa. Just nu har jag Pilars här, och iiih va söt den är. Jag gillar rosa, och bra musik, så den är perfekt :D

Nu blev jag kissnödig, så jag måste kuta.  hejdåååååå

Kommentarer
Postat av: pillyy

haha hummerkotte? :D

synd att du tog en röd då ;)

2008-08-26 @ 20:20:27
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0