Hejdå min älskade ledighet :'( <3

Herregud, jag får panik. Jag har inte gått i skolan sen jag slutade nian, alltså med 91orna. 14 månader :O
Och nu har min sista dag av min långledighet nästan tagit slut :'(
Usch, och nu måste jag vara asseriös i skolan eftersom det är GYMNASIET som min mammsii säger (med stora bokstäver). haha , jag kan ju inte säga att jag gjorde mitt bästa på högstadiet ;)

Idag har jag faktiskt ridit bara ;) vilken överraskning !

Nu sitter jag och snackar med Frida , och väntar på att SYTYCD ska börja :)
Jag är också ganska sur på Sverige för att det knappt har tagits några medaljer alls : ( Jag med min feta röv skulle fan ha kunnat gjort det bättre. nästan iaf :)

Norge ska ju inte slå oss i laghoppningen . herre.

Kommentarer
Postat av: pillyy

jag ÄLSKAR sytycd! :D

2008-08-21 @ 00:52:31
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0