gud mitt ansikte och mina ögon !

Jag ser helt hemsk ut. Mitt ansikte är helt svullet och jag är helt röd och blå runt ögonen, och så värker ögonen också. GUd jag har aldrig gråtit såhär mycket.

Idag ska jag försöka gå ut i stallet, det kommer vara så himla jobbigt. Men jag har ju mina andra busar som måste bli ridna. Känns som att jag kommer börja gråta såfort jag ser Skylarks grimma, som hon vann i Ludvika för 2 år sedan, gud. Alla hennes saker. vad ska jag göra ? jag kommer aldrig mer träffa henne. hjälp mig.

Och idag kommer ju en storhäst från Skåne, känns ju lite jobbigt, men vi får hoppas att den fin iaf. Ska väl iväg till Lena och prova den. kommer säkert börja gråta där med. Fan, jag bara gråter hela tiden. ahhhhh.

nu ska jag äta frukost, åt inget på hela dagen igår.


Munsboro Skylark <3 jag älskar ju dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0