Gouudden Nautt

Marre vart bättre igår kväll, så jag åkte tillbaka till Ransta. Camilla och hennes mormor kom och hämtade mig vid halv nio ungefär. Åkte hem till Camilla, sen gick vi och mötte Marre och gick tillbaka till Camillas house. Det vart ju mycket skratt iallafall ;) Lyssnade på massa musik, snackade och så.
Sen vid kl 24 vart Camilla och jag sugna på sallad så då tog vi Camillas racemoppe till pizzerian och köpte varsin kycklingsallad. Sen gick vi hem till Marre för att sova, och jag kan ju säga att det tog ett tag innan vi somnade ;)
Camilla var HEMSK , hon hetsade som jag vet inte vad. Helt vild. haha, gouudden nauut, och så alla härliga dofter av Camilla :D hahaha, sorri

Imorrn funderar jag & Marre på att åka in till Västerås och köpa några jeans, ska bara se efter så jag inte ska träna då.


I helgen är det ju tävling i Heby med Timmy. Det blir hela helgen nu när jag inte ska hoppa i Stockholm med Skylark.
Och nästa måndag åker jag på träningsläger i tre dagar med Trixie hos Louise. det blir kul hoppas jag :)
Idag ska jag anmäla mig till något Talang till Topp grejs, mocka och rida bara. Känns så jävla lite att bara ha 2 och en halv häst att rida . ( rider bara Skylark varannan dag , håller på att trappa ner kondisen you know).
I vinter kan det ju bli ganska skönt att bara ha två så man hinner med lite annat. haha bland annat skolan. :P
Ska verkligen försöka i skolan nu, herregud jag kan ju inte härja som förut ; )

näe nu ska jag kolla på lite Scrubs sen ska jag ut .
ha det bra
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0