SS

Är hur trött som helst, känns som att mina ögon ska pluppa ut och så är dom helt röda och äckliga.
Åkte till Skåne i torsdags, provade hästar på fredagen , mihiii Dolce Vita ;) <3 Det blev en fux märr ;) åkte från skåne runt kl 7 på fredagskvällen och kom hem runt tre i natt , och inte nog med det skulle jag tävla med Timmy på Skästa idag, så de var bara att kliva upp kl 6. tre timmars sömn, javisst ! jag som typ brukar sova hur mkt som helst ;OOO

Timmy var iaf superfin idag, hade ett ner i LBn, han var lite spänd och då blir det ju svårt att galoppera ;) Sen var vi med i Div 1 laget som gick i LB+5 och då var han jättejättefin , men petade sista hindret , fucking planka . Men han var duktig jöööö :)))
 

muhahaha, jag har ju tandställning, inte så härligt faktiskt. Har typ börjat sova med tänderna jätteihop pressade, så jag får fett ont i pannan när jag vaknar ;P haha. sen är det ju så jävla äckligt när man har ätit och det ser ut som man har sparat hälften av maten i rälsen. haha sjukt

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en trevlig kvälL! :)

2008-04-05 @ 19:02:46
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0