American idol

Jag skrattar ju så mycket så att jag gråter, american idol . hahaha, finns det något land som har mer idioter än usa ? helt sjukt vad folk gör bort sig. Tur för mig att jag bara sitter i soffan å garvar åt det :)
eziii


usch, idag känns det som att jag har varit extremt lat, vilket jag iofs har varit :P Red Timmy på ridbanan på morgonen, mockade, fodrade , red ut på Allis och sen Skylark på ridbanan, gick en långpromenad med hundarna, och sen min underbara tv :O haha. Har blivit besatt av x-effect på mtv (hahaha) , det är jäkligt roligt ; )
Imorrn ska jag träna med Allis hos Lena :D Mamma ska snart ringa till Sylve å fråga om träning, för jag tror han har kommit hem från Italien nu. Och sen kommer Anna Emanuelsson till Hamre snart tror jag :) förövrigt vann ju Hamre andra omgången i Div 1 i lördags, grääätzz :D Känns FÖRBANNAT skönt att ha bytt klubb, mktmktmkt skitsnack har jag hört nu, men det är ju ganska kul att folk orkar bry sig och tro så mycket ;) jag undrar vad folk har fått höra att vi böt klubb för ;) inte sanningen iaf ;D (haha)
men vissa i Heby kommer jag ju alltid tycka massa om :D ni vet vilka ni är:)


och snaaaaaaaaaart är det Göteborg ,,, bara två veckor kvar på fredag :D längtar som en apa !

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0